Forum de discussions francophone autour des séries Game of Thrones et House of the Dragon
 

 

 Visual Effects created by BlueBolt for the first season of Game of Thrones

Aller en bas 
+4
anwen
Riku Rion
Albion
jova
8 participants
AuteurMessage
jova
Sword in the Darkness
jova


Masculin Messages : 4473
Age : 32

Visual Effects created by BlueBolt for the first season of Game of Thrones Empty
MessageSujet: Visual Effects created by BlueBolt for the first season of Game of Thrones   Visual Effects created by BlueBolt for the first season of Game of Thrones Empty29/7/2011, 17:44

Je ne savais pas trop où poster cette video, donc je la mets ici: on retrouve les différents effets visuels créés pour la série:

Revenir en haut Aller en bas
Albion
Anobli pour son courage
Albion


Masculin Messages : 391
Age : 47

Visual Effects created by BlueBolt for the first season of Game of Thrones Empty
MessageSujet: Re: Visual Effects created by BlueBolt for the first season of Game of Thrones   Visual Effects created by BlueBolt for the first season of Game of Thrones Empty29/7/2011, 18:41

Excellent , Merci
Revenir en haut Aller en bas
Riku Rion
S’empare du Trône
Riku Rion


Masculin Messages : 1141
Age : 32

Visual Effects created by BlueBolt for the first season of Game of Thrones Empty
MessageSujet: Re: Visual Effects created by BlueBolt for the first season of Game of Thrones   Visual Effects created by BlueBolt for the first season of Game of Thrones Empty29/7/2011, 19:06

ça gère dis donc Wink Merci ^^
Revenir en haut Aller en bas
anwen
Entre au service des Seigneurs
anwen


Féminin Messages : 233
Age : 35

Visual Effects created by BlueBolt for the first season of Game of Thrones Empty
MessageSujet: Re: Visual Effects created by BlueBolt for the first season of Game of Thrones   Visual Effects created by BlueBolt for the first season of Game of Thrones Empty29/7/2011, 19:25

c'est la ou on remarque qu'il font un sacré boulot sur les effets speciaux
merci pour la video
Revenir en haut Aller en bas
Nell
Visite Westeros
Nell


Féminin Messages : 87
Age : 32

Visual Effects created by BlueBolt for the first season of Game of Thrones Empty
MessageSujet: Re: Visual Effects created by BlueBolt for the first season of Game of Thrones   Visual Effects created by BlueBolt for the first season of Game of Thrones Empty30/7/2011, 11:47

Wow. Sacrées prouesses techniques. Merci pour la vidéo, je vais m'empresser de la partager. (:
Revenir en haut Aller en bas
http://in-nocte.forumactif.org/
jova
Sword in the Darkness
jova


Masculin Messages : 4473
Age : 32

Visual Effects created by BlueBolt for the first season of Game of Thrones Empty
MessageSujet: Re: Visual Effects created by BlueBolt for the first season of Game of Thrones   Visual Effects created by BlueBolt for the first season of Game of Thrones Empty5/8/2011, 18:10

Voici une seconde vidéo. Un peu moins impressionnante, mais pas mal quand même:

Revenir en haut Aller en bas
Riku Rion
S’empare du Trône
Riku Rion


Masculin Messages : 1141
Age : 32

Visual Effects created by BlueBolt for the first season of Game of Thrones Empty
MessageSujet: Re: Visual Effects created by BlueBolt for the first season of Game of Thrones   Visual Effects created by BlueBolt for the first season of Game of Thrones Empty5/8/2011, 18:31

Moi je la trouve aussi impressionnante que la première ^^ Merci Wink
Revenir en haut Aller en bas
Lexie
Sauvageon de l'Au-Delà
Lexie


Messages : 20

Visual Effects created by BlueBolt for the first season of Game of Thrones Empty
MessageSujet: Re: Visual Effects created by BlueBolt for the first season of Game of Thrones   Visual Effects created by BlueBolt for the first season of Game of Thrones Empty11/9/2011, 15:18

Superbe les vidéos, c'est quand même du boulot tout ça !
Revenir en haut Aller en bas
Fraizii-Fantaizii
Traverse le Mur
Fraizii-Fantaizii


Messages : 71

Visual Effects created by BlueBolt for the first season of Game of Thrones Empty
MessageSujet: Re: Visual Effects created by BlueBolt for the first season of Game of Thrones   Visual Effects created by BlueBolt for the first season of Game of Thrones Empty11/9/2011, 16:06

C'est juste énorme. C'est vrai que pour certains bâtiment, il était impossible d'en trouver de tels (genre les Eyrie) mais on n'imagine pas un seul instant tout le travail sur ordinateur (je regretterai toute ma vie de ne pas m'être lancée dans les effets spéciaux...)
Spoiler:
Revenir en haut Aller en bas
Matarya
Atteint la sagesse des Mestres
Matarya


Féminin Messages : 438
Age : 33

Visual Effects created by BlueBolt for the first season of Game of Thrones Empty
MessageSujet: Re: Visual Effects created by BlueBolt for the first season of Game of Thrones   Visual Effects created by BlueBolt for the first season of Game of Thrones Empty13/1/2012, 20:42

Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





Visual Effects created by BlueBolt for the first season of Game of Thrones Empty
MessageSujet: Re: Visual Effects created by BlueBolt for the first season of Game of Thrones   Visual Effects created by BlueBolt for the first season of Game of Thrones Empty

Revenir en haut Aller en bas
 
Visual Effects created by BlueBolt for the first season of Game of Thrones
Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» [Saison 7] Inside Game of Thrones: A Story in Special Effects
» Game of Thrones Season 7: Official Trailer (HBO)
» Special Effect Video on Game Of Thrones season 3
» [trailer] Game of Thrones Season 3: Blu-ray/DVD - Red Wedding Reactions
» [Saison 2] Visual Effects by Pixomondo

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Game of Thrones & House of the Dragon :: Winterfell :: Photos & Vidéos :: Making Of :: Saison 1-
Sauter vers: